(No kreisās) Elizabete Madarāja, Alise Hirša, Kristaps Kartenbeks

Pieci aktīvi LU Humanitāro zinātņu fakultātes Āzijas studiju BSP 2. kursa studenti – Elizabete Madarāja, Alise Hirša, Daniels Pavlovičs Kristaps Kartenbeks un Anna Afanasjeva – kā brīvprātīgie darbojas biedrībā “Radošā apvienība jauniešiem TREPES” un sekmīgi izveidojuši arī savu projektu “Oriented On Orientalism jeb OOO”, kas ir Eiropas Solidaritātes korpusa Solidaritātes projekts”.

Par ilgtermiņa projektu stāsta Elizabete Madarāja.

Mēs dzīvojam globālā pasaulē, kuru veido atšķirīgas kultūras, tādēļ nozīmīgs projekta mērķis ir attīstīt toleranci citam pret citu, solidaritāti multikulturālā vidē un kultūru apmaiņu. Ar savu projektu vēlamies sadarboties ar iebraucējiem, kuriem nepieciešama palīdzība ātrāk integrēties mūsu kultūrā un sabiedriskajā dzīvē.

Projekta piedāvātās galvenās aktivitātes: latviešu valodas apguves un emocionālā atbalsta grupas iebraucējiem, fokusējoties uz 3. pasaules valstu piederīgajiem, kā arī dažādu tautu un kultūru svētku svinēšanas vakaru organizēšana, uz kuriem tiktu aicināta lielāka sabiedrības daļa, tostarp arī etniskie latvieši, lai tādējādi norisinātos savstarpēja iepazīšanās citam ar citu, kā arī ar dažādajām kultūrām, kuras šie cilvēki pārstāv.

Ar šo projektu vēlamies panākt, lai Latvijas valsts piederīgajiem ir plašākas zināšanas un izpratne par dažādajām Āzijas un Austrumu kultūrām, tādējādi veidojot tolerantu un no stereotipiem brīvāku sabiedrību. Savukārt iebraucējiem tiktu sniegts vieglāks integrācijas process un ērtāka, ātrāka latviešu valodas apguve, kas balstīta uz individuālu pieeju.

Projekta norisei un informācijai par pasākumiem varēs sekot organizācijas “Radošā apvienība jauniešiem TREPES“ Facebook lapā – Creative association for youth TREPES, kā arī dalībnieku Facebook un Instagram profilos.

Projekts [Oriented on Orientalism] finansēts ar Eiropas Komisijas Eiropas Solidaritātes korpusa, kuru Latvijā administrē Jaunatnes starptautisko programmu aģentūra, atbalstu.

Vairāk par projektu

 

 

Dalīties